Rower TREK Boone PRO DI2 black roz. 54
Opis
Boone 5 Disc to rower przełajowy z włókna węglowego, który powstał, by dominować na każdej trasie CX, nawet na tych najbardziej znanych z UCI. Opływowa i lekka rama z włókna węglowego ma wbudowany wygładzający trasę rozdzielacz IsoSpeed z tyłu oraz komponenty, które sprawdzą się w każdych warunkach, takie jak napęd SRAM Apex, pochłaniającą wibracje kierownicę i mocne hamulce tarczowe zapewniające pewne hamowanie na nierównym, błotnistym terenie.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Najlepiej czujesz się kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią, przeskakując kolejne bariery, a na każdy wyścig wpadasz z myślą o najwyższym stopniu podium. Szukasz wysokiej klasy wyścigowego roweru przełajowego, dzięki któremu zdobędziesz wymarzone pudło i to w wielkim stylu.
Użyte technologie
Opływowa i superlekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 600 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed zapewniającym wygodę i przyczepność, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów poprawiające ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, widelec z włókna węglowego Trek IsoSpeed Cross, napęd 1x12 SRAM Apex XPLR, kierownica Bontrager Elite IsoZone, a do tego mocne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount zapewniające precyzyjne hamowanie nawet w najtrudniejszych warunkach.
Ostatnie słowo
Jeśli pochłaniasz frytki, tak samo jak i przeszkody, Boone to maszyna dla Ciebie. To rower, który żyje prędkością i sprawnością potrzebną do rozłożenia na łopatki każdego segmentu trasy, niezależnie od warunków.
Dlaczego je pokochasz?
Zyskujesz wytrzymałość i sprawność napędu SRAM Apex XPLR i jego wzorową zmianę biegów oraz ogromny zakres przełożeń
Rower ten powstał z pomocą przełajowej arystokracji, w tym Mistrza Świata Svena Nysa i Mistrzyni USA Katie Compton
Tylny rozdzielacz IsoSpeed ogranicza męczące wstrząsy towarzyszące jeździe po trudnych trasach i pomaga Ci zachować siły na dłuższą jazdę
Przełajowa geometria i kształty rur Boone ułatwiają zarzucenie go na ramię, dzięki czemu zdominujesz każdy element wyścigu, włącznie z podbiegami.
Włókno węglowe rządzi na trasach przełajowych—jest lżejsze, wygodniejsze i wydajniejsze niż aluminium
Specyfikacja techniczna
Rama z widelcem
- Rama Włókno węglowe OCLV Serii 600, rozdzielacz IsoSpeed, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, maszt podsiodłowy Ride Tuned, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Widelec Trek Cross, full carbon, tapered carbon steerer, flat mount disc, 12x100mm thru axle
Waga
- Waga 56 - 8.50 kg / 18.74 lbs
- Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Napęd
- Manetka SRAM Apex, 12-rzędowa
- Przerzutka tylna SRAM Apex XPLR, maks. zębatka 44T
- Korba
- Rozmiar: 49
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości - Rozmiar: 52
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości - Rozmiar: 54, 56
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości - Rozmiar: 58, 61
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości
- Rozmiar: 49
- Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta SRAM XPLR PG-1231 11-44, 12-rzędowa
- Łańcuch SRAM Apex, 12-rzędowa
- Maks. wielkość zębatki Informacje dostępne w instrukcji obsługi
Koła
- Koło przednie Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona Bontrager CX3 Team Issue, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm
- Maks. rozmiar opon 38 mm
Komponenty
- Siodełko
- Rozmiar: 49, 52
Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm - Rozmiar: 54, 56, 58, 61
Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
- Rozmiar: 49, 52
- Sztyca
- Rozmiar: 49, 52, 54, 56
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 5mm, niska - Rozmiar: 58, 61
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 5 mm, wysoka
- Rozmiar: 49, 52, 54, 56
- Kierownica
- Rozmiar: 49
Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 38 cm - Rozmiar: 52
Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 40 cm - Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm - Rozmiar: 58, 61
Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm
- Rozmiar: 49
- Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
- Wspornik kierownicy
- Rozmiar: 49
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości - Rozmiar: 52, 54
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości - Rozmiar: 56, 58
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości - Rozmiar: 61
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
- Rozmiar: 49
- Hamulec SRAM Apex hydraulic disc, flat mount
- Tarcza hamulcowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm
- Dźwignia hamulca SRAM Apex, 12-rzędowa
- Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Jaki jest Twój wzrost?
Aby zmierzyć wzrost, stań prosto, na boso, przy ścianie. Twoje plecy, kostki, barki oraz głowa powinny do niej przylegać. Patrz na wprost, umieść książkę lub linijkę na głowie i dociśnij do ściany. Książka lub linijka powinny być ułożone równolegle względem podłogi. Oznacz miejsce, gdzie dotyka ściany. Odległość od zaznaczonego punktu do podłogi to Twój wzrost.
Jaka jest Twoja wewnętrzna długość nogi?
Jak mierzyć: Stań na boso z plecami przy ścianie. Umieść miarkę między nogami. Przysuń ją oburącz do kroku, trzymając podobnie jak siodło. Sprawdź odległość od krawędzi górnej miarki do podłogi - oto Twoja wewnętrzna długość nogi. Ma ona ogromne znaczenie podczas wyszukiwania rozmiaru roweru, więc mierz dokładnie.
Dane techniczne
Mężczyzna | Tak |
Kobieta | Tak |
Chłopiec | Nie |
Dziewczynka | Nie |
Materiał ramy | Carbon |
Amortyzacja | Brak |
Amortyzacja - producent | brak |
Typ hamulców | Tarczowe hydrauliczne |
Kolor dodatkowy | Srebrny |
Kolor główny | Czarny |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
test