Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Administratorem danych osobowych jest PAPIEŻ PRZEMYSŁAW EMINENT. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Wybierz wariant produktu:
Rozmiary mogą różnić się ceną i czasem wysyłki
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod producenta: 5304191
Kod produktu: ZT-ROWGRA-0085
Kod kreskowy: 768682519868
Cechy produktu
Rowery
główne
Checkpoint ALR 5 to gotowy na przygody rower gravelowy z aluminiową ramą i najwyższej klasy częściami na długie i trudne kilometry na każdej nawierzchni, od grubego szutru po płaskie szosy. Mnóstwo użytecznych rozwiązań, takich jak mocowania na torby i bagażniki, a także napęd SRAM Apex 1x12 czynią z tego Checkpoint maszynę na prawdziwe przygody.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Uwielbiasz wielkie wyprawy na szutrze, które kończą się konkretnym napojem i czymś smakowitym. Nie znaczy to jednak, że idziesz na kompromisy w osiągach. Oczekujesz wiele za swoje ciężko zarobione pieniądze, między innymi jakości, wszechstronności, niezawodności i mnóstwa radości z jazdy.
Użyte technologie
Mocna rama z Alpha Aluminium Serii 300 z progresywną geometrią prowadzącą się stabilnie przy dużych prędkościach i sprawnie na ostrych podjazdach, ukryte przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, mocowania bagażnika i błotników, a także zintegrowane mocowania dla toreb na ramę, napęd 1x12 SRAM Apex idealny na ostre podjazdy lub trudne odcinki szutru, hydrauliczne hamulce tarczowe pracujące sprawnie w każdych warunkach pogodowych, obręcze przystosowane do montażu bezdętkowego oraz szerokie opony na szuter Bontrager GR1 Team Issue 700 x 40c poprawiające przyczepność i prowadzenie.
Ostatnie słowo
Jeśli liczy się dla Ciebie stosunek przygody do ceny, postaw na Checkpoint ALR 5. Wysokiej klasy części, wytrzymała rama ze stopu aluminium i mnóstwo dodatkowych rozwiązań, takich jak dodatkowy prześwit na opony i opcje dopasowania, dzięki którym możesz pewnie wybrać się na wielkie, lepsze przygody.
Dlaczego je pokochasz?
Progresywna geometria pozwala jeździć szybko i zwinnie, a jednocześnie gwarantuje stabilność i kontrolę na szybkich, trudnych zjazdach
Zyskujesz wyjątkową wszechstronność potrzebną do jazdy w najróżniejszych stylach, od gravelu i wielodniowych wypraw po codzienne dojazdy do pracy
Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
Zintegrowane w ramie mocowania na torbę oraz na bagażnik i błotniki ułatwiają przewożenie ekwipunku i wody
Napęd SRAM Apex 1x12 daje Ci mnóstwo przełożeń na ostre podjazdy
Specyfikacja techniczna:
Rama z widelcem
- Rama z widelcem 300 Series Alpha Aluminum, tapered head tube, Internal cable routing, 3S chain keeper, T47 BB, rack and fender mounts, integrated frame bag mounts, flat mount disc, 142x12mm thru axle
Widelec Checkpoint z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotnika, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
Waga
- Waga 56 - 9.71 kg / 21.41 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
- Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Napęd
- Manetka SRAM Apex, 12-rzędowa
- Przerzutka tylna SRAM Apex XPLR, maks. zębatka 44T
- Korba
- Rozmiar: 49
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości - Rozmiar: 52
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 170 mm długości - Rozmiar: 54, 56
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości - Rozmiar: 58, 61
SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 175 mm długości
- Rozmiar: 49
- Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta SRAM XPLR PG-1231 11-44, 12-rzędowa
- Łańcuch SRAM Apex, 12-rzędowa
- Maks. wielkość zębatki 1x: 44T (SRAM), 50T (Shimano), 2x: 50/34
Koła
- Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Obręcz Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta
- Opona Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm
- Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
- Taśma na obręcz TLR Bontrager
- Maks. rozmiar opon Informacje dostępne w instrukcji obsługi
Komponenty
- Siodełko
- Rozmiar: 49, 52
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm - Rozmiar: 54, 56, 58, 61
Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
- Rozmiar: 49, 52
- Sztyca Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości
- Kierownica
- Rozmiar: 49
Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości - Rozmiar: 52
Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości - Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości - Rozmiar: 58, 61
Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości
- Rozmiar: 49
- Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
- Wspornik kierownicy
- Rozmiar: 49
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości - Rozmiar: 52, 54
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości - Rozmiar: 56, 58
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości - Rozmiar: 61
Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
- Rozmiar: 49
- Hamulec SRAM Apex hydraulic disc, flat mount
- Tarcza hamulcowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm
- Dźwignia hamulca SRAM Apex, 12-rzędowa
- Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Jaki jest Twój wzrost?
Aby zmierzyć wzrost, stań prosto, na boso, przy ścianie. Twoje plecy, kostki, barki oraz głowa powinny do niej przylegać. Patrz na wprost, umieść książkę lub linijkę na głowie i dociśnij do ściany. Książka lub linijka powinny być ułożone równolegle względem podłogi. Oznacz miejsce, gdzie dotyka ściany. Odległość od zaznaczonego punktu do podłogi to Twój wzrost.
Jaka jest Twoja wewnętrzna długość nogi?
Jak mierzyć: Stań na boso z plecami przy ścianie. Umieść miarkę między nogami. Przysuń ją oburącz do kroku, trzymając podobnie jak siodło. Sprawdź odległość od krawędzi górnej miarki do podłogi - oto Twoja wewnętrzna długość nogi. Ma ona ogromne znaczenie podczas wyszukiwania rozmiaru roweru, więc mierz dokładnie.
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.