Rower TREK Checkpoint SL 5 Satin Mercury 2022

Dostępność: brak
16 499,00 zł 16499.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Rower TREK Checkpoint SL 5 Satin Mercury 2022

Checkpoint SL 5 to rower z włókna węglowego na szuter stworzony z myślą o niesamowitych przygodach w każdym terenie. Zbudowany jest z lekkiego włókna węglowego OCLV, ma wygładzający teren rozdzielacz IsoSpeed, zwinną a jednocześnie stabilną geometrię oraz schowek wewnętrzny i mnóstwo punktów mocowania. To wszystko składa się na wyjątkowy rower na szuter zdolny poskromić najdłuższe i najtrudniejsze trasy oraz najbardziej ambitne wielodniowe wycieczki.

 

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli... - Spodenki rowerowe z wkładką lub obcięte dżinsy, wielodniowa wyprawa lub ostry dzień ścigania na szutrze—pojedziesz daleko, szybko i zabawisz się jak nigdy wcześniej. Szukasz roweru, który będzie szybki, ale jednocześnie komfortowy, gotowego na wyścigi na szutrze i codzienne przygody.

Użyte technologie - Rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed pochłaniającym nierówności oraz osłona Carbon Armor, progresywna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich prędkościach i wydajność na trudnych podjazdach, wewnętrzny schowek, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, zintegrowane mocowania dla toreb na ramę oraz mocowania na bagażniki i błotniki. Do tego, widelec z włókna węglowego, napęd 2x11 Shimano GRX z przełożeniami na ostre podjazdy i na pokonywanie trudnych odcinków szutru, a także opony na szuter 700x40c poprawiające stabilność i prowadzenie. Możesz nawet skorzystać z regulowanej sztycy podsiodłowej, by usiąść niżej na długich zjazdach.

Ostatnie słowo - Lekki, szybki, wygodny. Checkpoint SL 5 oferuje niezrównaną charakterystykę jazdy właściwą dla ramy z włókna węglowego OCLV z IsoSpeed oraz geometrię dopasowaną specjalnie pod jazdę po szutrze, a także schowek wewnętrzny i napęd stworzony do jazdy w trudnym terenie.

 

Dlaczego je pokochasz?

  • Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie
  • Nowa progresywna geometria jedzie szybko i zwinnie, a jednocześnie gwarantuje stabilność i kontrolę na szybkich, trudnych zjazdach
  • Zgrabny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
  • Wielki prześwit na opony pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
  • Wbudowane mocowania na torbę na ramie oraz na bagażnik i błotniki ułatwiają przewożenie sprzętu i wody

 

Dane techniczne

*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem

  • Rama Włókno węglowe OCLV Serii 500, IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, zamknięcie schowka w rurze dolnej, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat-mount, zgodna ze sztycami regulowanymi, oś przelotowa 142 x 12 mm
  • Widelec Trek Checkpoint, w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm

Koła

  • Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
  • Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
  • Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
  • Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
  • Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór presta
  • Opona Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, obudowa Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c
  • Taśma na obręcz Taśma do obręczy Bontrager Aeolus XXX

Napęd

  • Manetka Shimano GRX RX600, 11-biegowa
  • Przerzutka przednia Shimano GRX RX810, zintegrowana
  • Przerzutka tylna Shimano GRX RX810, długi wózek, maks. zębatka 34T
  • *Korba Rozmiar: 49 Shimano GRX RX600, 46/30, 165 mm długości
    Rozmiar: 52 Shimano GRX RX600, 46/30, 170 mm długości
    Rozmiar: 54, 56 Shimano GRX RX600, 46/30, 172,5 mm długości
    Rozmiar: 58, 61 Shimano GRX RX600, 46/30, 175 mm długości
  • Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
  • Kaseta Shimano 105 HG700-11, 11-34, 11-rzędowa
  • Łańcuch Shimano 105 HG601, 11-rzędowy

Komponenty

  • *Siodełko Rozmiar: 49, 52 Bontrager P3 Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
    Rozmiar: 54, 56, 58, 61 Bontrager P3 Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
  • Sztyca Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm
  • *Kierownica Rozmiar: 49 Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości
    Rozmiar: 52 Bontrager Elite Gravel, 40 cm szerokości
    Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości
    Rozmiar: 58, 61 Bontrager Elite Gravel, 44 cm szerokości
  • Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
  • *Wspornik kierownicy Rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
    Rozmiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
    Rozmiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
    Rozmiar: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
  • Tarcza hamulcowa Shimano SM-RT70, centerlock, 160 mm

Akcesoria

  • Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
  • Waga 56 - 21.38 lbs / 9.7 kg
  • Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl