Rower TREK Checkpoint SLR 7 Cyan






-
zapytaj o produkt
-
poleć znajomemu
-
dodaj opinię
- Raty 0% możliwe od 2000PLN
-
oblicz ratę
Opis
Rower ekspozycyjny posiadający minimalne ślady użytkowania
Pełna gwarancja TREK
Checkpoint SLR 7 to rower szutrowy z włókna węglowego stworzony z myślą o największych wyścigach na szutrze. Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 700 z wygładzającym trasę IsoSpeed oraz zwinną i jednocześnie stabilną progresywną geometrią. Plus, napęd Shimano GRX zmieniający przełożenia płynnie na nawet najbardziej zakręconych szutrowych trasach oraz dodatkowe mocowania na sprzęt i akcesoria. Ten rower to maszyna na szuter w 100%.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Marzysz o wielkich trasach, o Gravelmanie, Gravel Attack czy Race Around Poland i potrzebujesz na te wielkie przygody najlepiej dopasowanego roweru szutrowego. Szukasz naszej najbardziej zaawansowanej ramy Checkpoint, stworzonej specjalnie do wyścigów na szutrze.
Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Serii 700 z rozdzielaczem IsoSpeed oraz osłona Carbon Armor, progresywna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich prędkościach i wydajność na trudnych podjazdach, wbudowany w ramę schowek, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, a także zintegrowane mocowania na bagażniki i błotniki. Do tego, widelec z włókna węglowego, napęd 2x11 SRAM GRX stworzony do trudnych tras, koła Bontrager Aeolus Pro 3V z włókna węglowego OCLV oraz szerokie opony na szuter 700x40c zapewniające dodatkową przyczepność i stabilność. Możliwość stosowania opon do rozmiaru 45c.
Ostatnie słowo
Nasza najlepsza rama Checkpoint została zaprojektowana i zbudowana z myślą o osiągach i komforcie podczas trudnych wyścigów na szutrze. Jest superlekki, szybki i wyposażony w części najwyższej klasy, takie jak wytrzymały napęd Shimano GRX i koła z włókna węglowego.
Dlaczego je pokochasz?
- Przerzutka tylna GRX zapewnia lepsze trzymanie łańcucha i płynne, niezawodne zmiany przełożeń w trudniejszym terenie
- Rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie
- Nowa progresywna geometria pozwala jeździć szybko i zwinnie, a jednocześnie gwarantuje stabilność i kontrolę na szybkich, trudnych zjazdach
- Elegancki schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
- Wbudowane mocowania na torbę na ramie i błotniki ułatwiają przewożenie sprzętu i wody
Rama Włókno węglowe OCLV Serii 700, IsoSpeed, zamknięcie schowka w rurze dolnej, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, maszt podsiodłowy Ride Tuned, prowadnica łańcucha, suport T47, mocowania błotników, wbudowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Checkpoint z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotnika, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
Dopasowanie ramy Gravel
Koła
expand_less
Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek 11/12-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, obudowa Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x40c
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon 700 x 45c / 650 x 2,1" opony Bontrager
Napęd
Manetka Shimano GRX RX815 Di2, 11-rzędowa
Przerzutka przednia Shimano GRX RX815, zintegrowana, tylne widełki
Przerzutka tylna Shimano GRX RX815
*Korba Rozmiar: 49, 52
Shimano GRX RX810, 48/31, 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56
Shimano GRX RX810, 48/31, 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 61
Shimano GRX RX810, 48/31, 175 mm długości
Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta Shimano Ultegra HG800, 11-34, 11-rzędowa
Łańcuch Shimano Ultegra HG701, 11-biegowe
Maks. wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 50/37 (Shimano: 36)
Komponenty
*Siodełko Rozmiar: 49, 52
Bontrager Verse Elite, szyny austenitowe, szerokość 155 mm
Rozmiar: 54, 56, 58, 61
Bontrager Verse Elite, szyny austenitowe, szerokość 145 mm
*Sztyca Rozmiar: 49, 52, 54, 56
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 5mm, niska
Rozmiar: 58, 61
Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 5 mm, wysoka
*Kierownica Rozmiar: 49
Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 38 cm
Rozmiar: 52
Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 40 cm
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 42 cm
Rozmiar: 58, 61
Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 44 cm
Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
*Wspornik kierownicy Rozmiar: 49
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 52, 54
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 56, 58
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 61
Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Tarcza hamulcowa Shimano MT800, centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Dane techniczne
Mężczyzna | Tak |
Kobieta | Tak |
Chłopiec | Nie |
Dziewczynka | Nie |
Materiał ramy | Carbon |
Amortyzacja | Brak |
Amortyzacja - producent | brak |
Typ hamulców | Tarczowe hydrauliczne |
Kolor dodatkowy | Złoty |
Kolor główny | Czarny |