Rower TREK Emonda ALR 5 crimson to dark carmine fade

Dostępność: Jest
Wysyłka w: 24h
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
10 299,00 zł 10299.00
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 10 299,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
0
ZT-ROWSZ-379
Kod EAN: 768682706640
Kod producenta: 5298266

Opis

Émonda ALR 5 Disc to superlekki i responsywny wyścigowy rower szosowy. Dzięki zaawansowanym formom rur Kammtail i geometrii wyścigowej H1.5 wygląda zjawiskowo, prowadzi się jak rower karbonowy, a kosztuje jak aluminiowy. Znacznie lepsze części, takie jak niezawodny napęd Shimano 105 i mocne hydrauliczne hamulce tarczowe zatrzymujące rower w każdą pogodę, tworzą maszynę zapewniającą sprawność zarówno podczas przejażdżek klubowych, jak i wyścigów.

 

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Zależy Ci na wszystkich zaletach roweru wagi piórkowej i przyjaznej dla portfela ramie aluminiowej o dynamicznym wyglądzie oraz prowadzeniu porównywalnym wyłącznie z ramą karbonową, a także niezawodnych hamulcach tarczowych.

Użyte technologie
Ultralekka rama wykonana z Alpha Aluminium Serii 300 z aerodynamicznymi rurami Kammtail i technologią niewidocznych spawów Invisible Weld, widelec z włókna węglowego Émonda SL pochłaniający drgania z nawierzchni, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów w ramie oraz widelcu, napęd 2x12 oparty w całości na grupie Shimano 105 zapewniający niezawodną zmianę biegów, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount i koła przystosowane do zastosowania bezdętkowego.

Ostatnie słowo
Zaawansowana rama aluminiowa o wyglądzie i parametrach ramy karbonowej oraz niezawodny napęd Shimano 105 sprawiają, że ten gotowy do wyścigów rower charakteryzuje się niesamowitą uniwersalnością.

Dlaczego je pokochasz?
Ta superlekka rama aluminiowa powstała z myślą o ściganiu i oferuje wzorowe prowadzenie linek i przewodów
Szybko podjeżdża, pokonuje zakręty jak na szynach i pewnie pędzi na zjazdach
Dzięki kształtom rur Kammtail, Émonda ALR jedzie jeszcze szybciej niż kiedykolwiek
Wykorzystuje tę samą geometrię, którą można znaleźć w wyścigowych rowerach Émonda, jednocześnie zapewniając charakterystykę zdolną stanąć w szranki z o wiele droższymi rowerami z włókna węglowego
Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów wydłuża okres ich eksploatacji i poprawia wygląd roweru

Specyfikacja techniczna:

Rama z widelcem

  • Rama Ultralekkie Alpha Aluminium Serii 300, technologia niewidocznych spawów Invisible Weld, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
  • Widelec
    • Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
      Émonda ALR w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
    • Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
      Émonda ALR full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm thru axle

Waga

  • Waga 56 - 9.17 kg / 20.22 lbs (z dętkami)
  • Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.

Napęd

  • Manetka Shimano 105 R7120, 12-rzędowa
  • Przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne
  • Przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. zębatka 36T
  • Korba
    • Rozmiar: 47
      Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości
    • Rozmiar: 50, 52
      Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości
    • Rozmiar: 54, 56, 58
      Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości
    • Rozmiar: 60, 62
      Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości
  • Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
  • Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa
  • Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
  • Maks. wielkość zębatki 1x: 48T, 2x: 53/39 (Shimano), 48/35 (SRAM)

Koła

  • Koło przednie Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm
  • Koło tylne Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
  • Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
  • Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
  • Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
  • Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
  • Obręcz Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
  • Opona Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm
  • Maks. rozmiar opon 28 mm

Komponenty

  • Siodełko
    • Rozmiar: 47, 50, 52
      Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm
    • Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62
      Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
  • Sztyca
    • Rozmiar: 47
      Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości
    • Rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
      Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości
  • Kierownica
    • Rozmiar: 47, 50
      Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm
    • Rozmiar: 52
      Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm
    • Rozmiar: 54, 56, 58
      Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm
    • Rozmiar: 60, 62
      Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 44 cm, szerokość w chwycie dolnym 48 cm
  • Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
  • Wspornik kierownicy
    • Rozmiar: 47
      Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
    • Rozmiar: 50
      Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
    • Rozmiar: 52, 54
      Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
    • Rozmiar: 56, 58
      Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
    • Rozmiar: 60, 62
      Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
  • Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105
  • Tarcza hamulcowa Shimano RT70, z mocowaniem centerlock, 160 mm
  • Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu

Jaki jest Twój wzrost?
Aby zmierzyć wzrost, stań prosto, na boso, przy ścianie. Twoje plecy, kostki, barki oraz głowa powinny do niej przylegać. Patrz na wprost, umieść książkę lub linijkę na głowie i dociśnij do ściany. Książka lub linijka powinny być ułożone równolegle względem podłogi. Oznacz miejsce, gdzie dotyka ściany. Odległość od zaznaczonego punktu do podłogi to Twój wzrost.

Jaka jest Twoja wewnętrzna długość nogi?
Jak mierzyć: Stań na boso z plecami przy ścianie. Umieść miarkę między nogami. Przysuń ją oburącz do kroku, trzymając podobnie jak siodło. Sprawdź odległość od krawędzi górnej miarki do podłogi - oto Twoja wewnętrzna długość nogi. Ma ona ogromne znaczenie podczas wyszukiwania rozmiaru roweru, więc mierz dokładnie.

Dane techniczne

Mężczyzna Tak
Kobieta Tak
Chłopiec Nie
Dziewczynka Nie
Materiał ramy Aluminium
Amortyzacja Brak
Amortyzacja - producent brak
Typ hamulców Tarczowe hydrauliczne
Kolor dodatkowy Czarny
Kolor główny Czerwony

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

test

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium