Rower TREK Fuel EX 5 Lithium Grey Marigold
Opis
Rower TREK Fuel EX 5 Lithium Grey Marigold 2022
Fuel EX 5 to sposób na rozpoczęcie jazdy na rowerach na szlaki full suspension. Poskramiające szlaki zawieszenie z przodu i z tyłu, napęd 1x12 Shimano, regulowana sztyca podsiodłowa pozwalająca zejść nisko na zjazdach i hydrauliczne hamulce tarczowe czynią z Fuel EX 5 wyjątkowo korzystny i sprawny, a jednocześnie wszechstronny rower górski.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli... - Czujesz, że full suspension to coś dla Ciebie i chcesz wszechstronnego roweru na szlaki w korzystnej cenie. Szukasz pewnej, sprawnej i responsywnej maszyny, z którą zachowasz kontrolę niezależnie od trasy.
Użyte technologie - Lekka rama aluminiowa z blokadą sterów Knock Block chroni przed obracającą się kierownicą. Widelec RockShox Recon Silver o skoku 140 mm, 130 mm skoku z tyłu dzięki damperowi X-Fusion Pro 2, wytrzymały 12-biegowy napęd Shimano Deore, regulowana sztyca podsiodłowa i hydrauliczne hamulce tarczowe.
Ostatnie słowo - Zyskujesz osiągi full suspension bez mrożącej krew w żyłach ceny. Fuel EX 5 wykorzystuje w konstrukcji ramy identyczne technologie jak w naszych wyższej klasy modelach Fuel EX ze stopu aluminium z częściami dobranymi tak, by cena była niska a zajawka wielka.
Dlaczego je pokochasz?
- Dostajesz w wyjątkowo korzystnej cenie wysokiej klasy maszynę z rozwiązaniami technicznymi takimi jak Boost148 i ABP zastosowanymi w ramie. Dzięki nim zyskujesz pewność prowadzenia i możliwość usprawnień wraz z rozwojem umiejętności
- Oferuje sprawność na poziomie znacznie droższych rowerów na szlaki: rządzi na singletracku i poradzi sobie nawet z zawodami XC lub enduro
- Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów
- Sprężynę powietrzną DebonAir zastosowaną w widelcu RockShox można z łatwością dopasować do wagi rowerzysty i jest jednocześnie lżejsza niż standardowa
- Rozszerzyliśmy nasz zakres rozmiarów, aby zapewnić lepsze dopasowanie wszystkim rowerzystom. Dodatkowo, dostajesz najszybsze koła pasujące do
- Twojej ramy: Ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i XL koła 29-calowe
Dane techniczne
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama z widelcem
- Rama Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona rury dolnej, ISCG 05, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 130 mm skoku
- *Widelec Rozmiar: XS , S RockShox Recon Silver, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, Maxle Stealth, 140 mm skoku
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL RockShox Recon Silver, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, Maxle Stealth, 140 mm skoku - *Amortyzator Rozmiar: XS , S X-Fusion Pro 2, tłumienie 2-pozycyjne, 210 x 52,5 mm
Rozmiar: XS , S X-Fusion Pro 2, 2-pozycyjne tłumienie, 210 x 52,5 mm
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL X-Fusion Pro 2, tłumienie 2-pozycyjne, 210 x 55 mm
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL X-Fusion Pro 2, 2-pozycyjne tłumienie, 210 x 55 mm - Maks. kompatybilny skok widelca 150mm (561mm axle-to-crown)
Koła
- Piasta przednia Bontrager ze stopu, 6-śrubowe, Boost110, oś przelotowa 15 mm
- *Piasta tylna Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm - Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Obręcz Alex MD35, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, 32 otwory, 35 mm szerokości, zawór Presta
- Szprychy 14 g, ze stali nierdzewnej
*Opona Rozmiar: XS , S Bontrager XR4 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 27.5 x 2,60"
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR4 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,60"
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Maxxis Rekon EXO, wire bead, 60 tpi, 29x2.60'' - Taśma na obręcz TLR Bontrager
- Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" Widelec: Patrz dane producenta
Napęd
- Manetka Shimano Deore M6100, 12-biegowa
- Przerzutka tylna Shimano Deore M6100, długi wózek
- *Korba Rozmiar: XS , S , M , ML , L Shimano MT511, zębatka 30T ze stali, Boost, 170 mm długości
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Shimano MT511, zębatka 30T ze stali, Boost, 175 mm długości - Wkład suportu Shimano MT500, 92 mm, PressFit
- Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
- Łańcuch Shimano Deore M6100, 12-biegowa
- Maks. wielkość zębatki 34T
Komponenty
- Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
- *Sztyca Rozmiar: XS , S TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL TranzX JD-YSP18, 130 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 425 mm długości - Kierownica Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
- Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
- Wspornik kierownicy Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości
- Stery Wbudowana ochrona Knock Block, zakres 58 stopni, uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
- Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT201, zacisk MT200
- Tarcza hamulcowa Shimano RT56, na 6 śrub, 180 mm
Waga
- Waga M – 15,7 kg
- Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Dane techniczne
Materiał ramy | Aluminium |
Amortyzacja | Full |
Amortyzacja - producent | brak |
Typ hamulców | Tarczowe hydrauliczne |
Kolor dodatkowy | Czarny |
Kolor główny | Żółty |
BlackFriday | Nie |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
test