Rower TREK Fuel EXe 9.8 GX AXS Deep Smoke

Dostępność: Jest
Wysyłka w: 24h
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
55 699,00 zł
28 499,00 zł 28499.00
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 55 699,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
0
ZT-ROWER-0401
Kod EAN: 601842783146
Kod producenta: 5278113

Opis

Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki małemu, ale potężnemu silnikowi, który skrywa w środku prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, sztywnego i sprawnego włókna węglowego, która zapewnia żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Wyposażony jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak tradycyjny rower MTB w szybkim i trudnym terenie, a jednocześnie trochę pomoże podczas podjazdu. Chcesz najnowocześniejszych technologii wszędzie, zarówno w silniku, jak i napędzie, a także usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie.

Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED oraz dyskretny pilot na kierownicy. Dodatkowo, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC oraz damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS, dzięki któremu kokpit pozostaje minimalistyczny i uporządkowany.

Ostatnie słowo
Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który zapewnia moc potrzebną na szybkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od trudnych technicznie po te bardziej dla początkujących. Wyposażony jest w futurystyczne technologie, takie jak przystosowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełniają karbonowe koła i usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie zrobi się ostro.

Dlaczego je pokochasz?
Dostajesz maszynę, która jedzie dokładnie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a jednocześnie zapewnia przystosowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust
Mała, ale mocna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski
Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, nawet po trudnych trasach.
Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg

Parametry techniczne:

Rama z widelcem

  • Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku
  • Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2,1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku
  • Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205x60mm
  • Maks. kompatybilny skok widelca 160mm

Koła

  • Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm
  • Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm
  • Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
  • Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm
  • Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
  • Obręcz Bontrager Line Elite 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready
  • Opona Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
  • Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
  • Taśma na obręcz Bontrager TLR
  • Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta

Napęd

  • Manetka SRAM GX Eagle AXS, 12 speed
  • Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS
  • Korba
    • Rozmiar: S, M, L, XL
      E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości
    • Rozmiar: S, M, L, XL
      E*thirteen E*spec Race z włókna węglowego, 165 mm długości
  • Zębatka przednia SRAM X-SYNC, 32T, stop aluminium
  • Kaseta SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-rzędowa
  • Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-rzędowa
  • Maks. wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T

Komponenty

  • Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
  • Sztyca
    • Rozmiar: S
      Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości
    • Rozmiar: M
      Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości
    • Rozmiar: L
      Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości
    • Rozmiar: XL
      Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
  • Kierownica zintegrowana ze wspornikiem
    • Rozmiar: S
      Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 35 mm
    • Rozmiar: M, L, XL
      Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm
  • Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
  • Tarcza hamulcowa SRAM na 6 śrub, 200 mm
  • Zestaw hamulcowy Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe
  • Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 203mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca

Akcesoria

  • Bateria TQ 360 Wh
  • Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W
  • Komputer Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+
  • Elektronika
    • Rozmiar: S, M, L, XL
      Ładowarka TQ 4A
    • Rozmiar: S, M, L, XL
      Zewnętrzny przewód zasilania SRAM AXS

Waga

  • Waga M - 18.17 kg / 40.06 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
  • Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Dane techniczne

Mężczyzna Tak
Kobieta Tak
Chłopiec Nie
Dziewczynka Nie
Materiał ramy Carbon
Amortyzacja Full
Amortyzacja - producent Rock Shox
Typ hamulców Tarczowe hydrauliczne
Kolor dodatkowy Złoty
Kolor główny Czarny
BlackFriday Nie

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

test

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium