Wystaw opinię o produkcie
Koszty dostawy wybranego produktu
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Zapytaj o produkt

Administratorem danych osobowych jest PAPIEŻ PRZEMYSŁAW EMINENT. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Negocjuj cenę produktu


Wybierz wariant produktu:
Rozmiary mogą różnić się ceną i czasem wysyłki
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod producenta: 5320050
Kod produktu: ZT-ROWSZ-342
Kod kreskowy: 601842991183
Cechy produktu
Rowery
główne
Madone SL 6 AXS Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej przystępnych segmentów. Zapewnia korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 oraz dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria gwarantuje zwinność podczas sprintów, a jednocześnie kontrolę na szybkich zjazdach. W celu pełnej możliwości dostosowania płynnej zmiany biegów wyposażony jest w sterowaną elektronicznie grupę SRAM Rival AXS, a całość dopełniają koła z włókna węglowego łączące wydajność i lekką masę.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny typowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między sprawnością na podjazdach i aerodynamiką. Ponadto zyskujesz wydajność sterowanej bezprzewodowo grupy SRAM Rival AXS.
Użyte technologie
Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz lekka technologia komfortu IsoFlow. Sterowana bezprzewodowo grupa 2x12 SRAM Rival AXS gwarantująca bezproblemowe zmiany biegów pod obciążeniem. Jako wisienka na torcie – koła z włókna węglowego do montażu bezdętkowego Bontrager Aeolus Elite 35.
Ostatnie słowo
Madone SL 6 AXS Gen 8 zapewnia godną wyścigów aerodynamikę i masę idealną na pewne pokonywanie podjazdów. To rasowy super-rower w bardziej przystępnej cenie, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV Serii 500 oraz gotowej na ciężką pracę grupie AXS. Wykorzystuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne ramy jak model SLR, takie jak aerodynamiczne kształty rur i technologia komfortu IsoFlow, dzięki którym pozostaniesz na czele paczki.
Dlaczego je pokochasz?
Rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru
Bardziej przystępna rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 oraz nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić błyskawiczne podjazdy.
Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa sprawność, dzięki czemu możesz pędzić zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach
Zyskujesz bezproblemową zmianę biegów sterowanego bezprzewodowo napędu 2x12 SRAM Rival AXS z możliwością dopasowania jego charakterystyki
Lekka, wyścigowa technologia zapewniająca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice
Rower ten jest fabrycznie wyposażony w koła i opony bezdętkowe - po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka
Specyfikacja techniczna:
Rama z widelcem
- Rama Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm
- Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle
Waga
- Waga ML - 8.43 kg / 18.59 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
- Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
System elektryczny
- Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)
Napęd
- Manetka SRAM Rival eTap AXS, 12 biegów
- Przerzutka przednia SRAM Rival D1 AXS, mocowanie bezpośrednio na ramie
- Przerzutka tylna SRAM Rival AXS
- Korba
- Rozmiar: XS, S
SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 165 mm długości - Rozmiar: M
SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 170 mm długości - Rozmiar: ML, L
SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 48/35, DUB, 172,5 mm długości - Rozmiar: XL
Miernik mocy SRAM Rival AXS, 48/35, DUB, 175 mm długości
- Rozmiar: XS, S
- Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta SRAM XG-1250, 10-36, 12-rzędowa
- Maks. wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43
Koła
- Koło przednie Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek SRAM XD-R, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Piasta przednia Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Piasta tylna Bontrager Affinity Comp, SRAM XD-R freehub, 142x12mm thru axle
- Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm
- Taśma na obręcz Bontrager TLR
- Maks. rozmiar opon 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)
Komponenty
- Siodełko
- Rozmiar: XS, S
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm - Rozmiar: M, ML, L, XL
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
- Rozmiar: XS, S
- Sztyca
- Rozmiar: XS, S, M
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka - Rozmiar: ML, L, XL
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa
- Rozmiar: XS, S, M
- Kierownica
- Rozmiar: XS
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm - Rozmiar: S, M
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm - Rozmiar: ML, L
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm - Rozmiar: XL
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm
- Rozmiar: XS
- Wspornik kierownicy
- Rozmiar: XS
Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości - Rozmiar: S, M
Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości - Rozmiar: ML, L
Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości - Rozmiar: XL
Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości
- Rozmiar: XS
- Tarcza hamulcowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm
- Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu
Jaki jest Twój wzrost?
Aby zmierzyć wzrost, stań prosto, na boso, przy ścianie. Twoje plecy, kostki, barki oraz głowa powinny do niej przylegać. Patrz na wprost, umieść książkę lub linijkę na głowie i dociśnij do ściany. Książka lub linijka powinny być ułożone równolegle względem podłogi. Oznacz miejsce, gdzie dotyka ściany. Odległość od zaznaczonego punktu do podłogi to Twój wzrost.
Jaka jest Twoja wewnętrzna długość nogi?
Jak mierzyć: Stań na boso z plecami przy ścianie. Umieść miarkę między nogami. Przysuń ją oburącz do kroku, trzymając podobnie jak siodło. Sprawdź odległość od krawędzi górnej miarki do podłogi - oto Twoja wewnętrzna długość nogi. Ma ona ogromne znaczenie podczas wyszukiwania rozmiaru roweru, więc mierz dokładnie.
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.