Rower TREK Madone SL 6 Trek White 2022 roz. 54






Opis
Rower TREK Madone SL 6 Trek White 2022
Madone SL 6 Disc zapewnia zaawansowane właściwości aerodynamiczne i charakterystykę jazdy naszego najlepszego roweru na wyścigi w korzystnej cenie. Ma koła aerodynamiczne, wygładzający nierówności rozdzielacz IsoSpeed, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe i opływową formę, która aż się prosi o szybką jazdę.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli... - Chcesz jechać naprawdę szybko. Wiesz dokładnie, jak to jest jechać w czołówce, walczyć z wiatrem podczas solowej ucieczki i chcesz tyle darmowej prędkości, ile da radę wyciągnąć. Potrafisz też rozpoznać dobrą okazję i doceniasz dopasowanie oraz możliwości regulacji zapewniane przez standardową kierownicę i mostek, jak również sprawność hamulców tarczowych w każdych warunkach.
Użyte technologie - Lekka rama i widelec z włókna węglowego OCLV Serii 500 z przecinającymi wiatr rurami Kammtail Virtual Foil, wygładzający drogę rozdzielacz IsoSpeed, grupa Shimano Ultegra 2x11, przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła Bontrager Aeolus Comp, hydrauliczne hamulce tarczowe i kierownica aero zgodna z przystawkami czasowymi.
Ostatnie słowo - Dostajesz prędkość, przewagę aerodynamiczną i świetną jakość jazdy naszego najlepszego roweru wyścigowego w wyjątkowo korzystnej cenie, a do tego możesz założyć lemondkę na czasówki i triathlony.
Dlaczego je pokochasz?
- Regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej pozwala dopasować stopień pochłaniania wstrząsów wedle uznania i wyposażony jest w elastomer zapewniający płynne, kontrolowane i stabilne odbicie
- Wszystkie korzyści aerodynamiczne Madone, a do tego możliwość założenia lemondki na triathlony i czasówki
- Hamulce tarczowe zapewniają lepszą skuteczność hamowania oraz dodatkowy prześwit na szersze i stabilniejsze opony
- Maszt podsiodłowy Madone ma wbudowane mocowanie na światło tylne Bontrager Flare RT
- Nie ma co się oszukiwać—ten rower zapiera dech w piersiach—jakby bił rekordy prędkości, nawet kiedy stoi pod kawiarnią, a Ty raczysz się espresso po przejażdżce
Dane techniczne
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama z widelcem
- Rama Włókno węglowe OCLV Serii 500, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej, ukryte prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, zgodna z Duo Trap S, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Widelec Madone KVF w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, ukryte prowadzenie linek i kabli, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
Koła
- Koło przednie Bontrager Aeolus Comp, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 18 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne Bontrager Aeolus Comp Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 18 mm, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x25c
Napęd
- Manetka Shimano Ultegra R8020, 11-biegowa
- Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8000, zintegrowana
- Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8000, krótki wózek, maks. zębatka 30T
- *Korba Rozmiar: 47 Shimano Ultegra R8000, 50/34 (kompaktowa), 165 mm długości
Rozmiar: 50, 52 Shimano Ultegra R8000, 50/34 (kompaktowa), 170 mm długości
Rozmiar: 54, 56 Shimano Ultegra R8000, 50/34 (kompaktowa), 172,5 mm długości
Rozmiar: 58, 60, 62 Shimano Ultegra R8000, 50/34 (kompaktowa), 175 mm długości - Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta Shimano Ultegra R8000, 11-30, 11-rzędowa
- Łańcuch Shimano Ultegra HG701, 11-biegowe
Komponenty
- Siodełko Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
- *Sztyca Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem światła, przesunięcie 5 mm, niska
Rozmiar: 58, 60, 62 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem światła, przesunięcie 5 mm, wysoka - *Kierownica Rozmiar: 47, 50, 52 Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 40 cm
Rozmiar: 54, 56 Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: 58, 60, 62 Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm - Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
- *Wspornik kierownicy Rozmiar: 47 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości
Rozmiar: 50 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: 52, 54 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 56, 58 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: 60, 62 Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości - *Tarcza hamulcowa Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Shimano MT800, centerlock, 160 mm
Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Shimano RT800, centerlock, 160 mm - Waga 56 - 8,74 kg
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Dane techniczne
Materiał ramy | Carbon |
Amortyzacja | Brak |
Amortyzacja - producent | brak |
Typ hamulców | Tarczowe hydrauliczne |
Kolor dodatkowy | Czarny |
Kolor główny | Biały |