Rower TREK Madone SLR 7 AXS satin quicksilver gen 7








Opis
Madone SLR 7 to najlepszy szosowy rower wyścigowy. Rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z dostępną tylko u nas technologią IsoFlow, która poprawia właściwości aerodynamiczne, ogranicza masę i wygładza drogę. Wyposażony jest w 100% w dokładnie dobrane, najwyższej klasy części potrzebne do uzyskania płynnie pracującego i lekkiego roweru, takie jak sterowany elektronicznie, bezprzewodowy 12-biegowy napęd SRAM Force AXS z miernikiem mocy i koła z włókna węglowego o głębokim profilu zapewniające jeszcze większe korzyści aerodynamiczne.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Stawiasz prędkość na pierwszym miejscu i szukasz najlepszej wyścigowej ramy aero z nową aerodynamiczną technologią poprawiającą wygodę IsoFlow, która ogranicza gramy i waty. Doceniasz wyrafinowanie, na przykład elegancki bezprzewodowy kokpit i możliwość pełnej regulacji SRAM Force eTap AXS.
Użyte technologie
Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z nowym aerodynamicznym profilem rur Kammtail Virtual Foil, aerodynamiczna i wygładzająca nierówności podłoża technologia IsoFlow oraz wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 SRAM Force eTap AXS, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, mechanizm korbowy z wbudowanym miernikiem mocy do monitorowania osiągów, przystosowane do montażu bezdętkowego koła Bontrager Aeolus Pro 51 z włókna węglowego, a także wykonana z włókna węglowego OCLV kierownica zintegrowana z mostkiem.
Ostatnie słowo
Madone SLR to nasza najlepsza i najlżejsza aerodynamiczna rama szosowa, ale to dzięki nowej technologii IsoFlow rower ten wyróżnia się na tle konkurencji. Poprawia pochłanianie wstrząsów, zapewniając wygodną jazdę przy zachowaniu jedynych w swoim rodzaju właściwości aerodynamicznych.
Dlaczego je pokochasz?
Technologia IsoFlow umożliwia odginanie masztu podsiodłowego, co czyni jazdę wygodną, a jednocześnie poprawia aerodynamikę ramy i ogranicza masę
Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Force eTap AXS utrzymuje porządek w kokpicie i umożliwia regulację, a dodatkowo wyposażony jest w mechanizm korbowy pozwalający śledzić wyniki jazdy
Włókno węglowe OCLV Serii 800 to najlżejszy materiał jaki kiedykolwiek opracowaliśmy. Dzięki niemu Madone jedzie szybciej w każdym terenie i w każdych warunkach
Obręcze z włókna węglowego o wysokim profilu ograniczają opór powietrza, dzięki czemu pojedziesz szybciej na szczyt podium
Dzięki wzorom malowania Madone Project One ICON ten najwyższej klasy rower wyścigowy to prawdziwe dzieło sztuki
Specyfikacja techniczna:
Rama i widelec
- Rama Włókno węglowe OCLV Serii 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), rura podsiodłowa IsoFlow, ukryte prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Widelec Madone KVF full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, carbon dropouts, 12x100mm thru axle
Dopasowanie ramy H1.5 Race
Waga
- Waga 56 – 7,76 kg
- Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Napęd
- Manetka
- Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
SRAM Force eTap AXS, 12-biegowa - Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
SRAM Force eTap AXS, 12 biegów
- Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62
- Przerzutka przednia SRAM Force eTap AXS, mocowanie bezpośrednio na ramie
- Przerzutka tylna SRAM Force eTap AXS, maks. zębatka 36T
- Korba
- Rozmiar: 47
Miernik mocy SRAM Force AXS, 48/35, DUB, 165 mm długości - Rozmiar: 50, 52
Miernik mocy SRAM Force AXS, 48/35, DUB, 170 mm długości - Rozmiar: 54, 56, 58
Miernik mocy SRAM Force AXS, 48/35, DUB, 172,5 mm długości - Rozmiar: 60, 62
Miernik mocy SRAM Force AXS, 48/35, DUB, 175 mm długości
- Rozmiar: 47
- Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta SRAM Force XG-1270, 10-33, 12 speed
- Łańcuch SRAM Force, 12-biegowa
- Maks. wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 54/40
Koła
- Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, bębenek SRAM XD-R, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 25 mm
- Maks. rozmiar opon 32mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)
Komponenty
- Siodełko
- Rozmiar: 47, 50, 52
Bontrager Aeolus P2 Elite, 155 mm szerokości - Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62
Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm
- Rozmiar: 47, 50, 52
- Sztyca
- Rozmiar: 47, 50, 52, 54
Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 0 mm, niska - Rozmiar: 56, 58, 60, 62
Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 0 mm, wysoka
- Rozmiar: 47, 50, 52, 54
- Kierownica i wspornik (zintegrowane)
- Rozmiar: 47
Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 380 mm szerokości, długość mostka 80 mm - Rozmiar: 50, 52
Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 400 mm szerokości, długość mostka 90 mm - Rozmiar: 54
Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 420 mm szerokości, długość mostka 90 mm - Rozmiar: 56, 58
Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 420 mm szerokości, długość mostka 100 mm - Rozmiar: 60, 62
Zintegrowana kierownica/mostek Madone Integrated, włókno węglowe OCLV, 440 mm szerokości, długość mostka 110 mm
- Rozmiar: 47
- Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
- Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Force AXS
- Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm
- Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych: 160mm przód & tylu
Akcesoria
- Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)
Dane techniczne
Mężczyzna | Tak |
Kobieta | Tak |
Chłopiec | Nie |
Dziewczynka | Nie |
Materiał ramy | Carbon |
Amortyzacja | Brak |
Amortyzacja - producent | brak |
Typ hamulców | Tarczowe hydrauliczne |
Kolor dodatkowy | Grafitowy |
Kolor główny | Srebrny |
Opinie o produkcie (0)
test