Rower TREK Madone SLR 7 Dark Prismatic Trek Black gen. 6 roz. 58








-
zapytaj o produkt
-
poleć znajomemu
-
dodaj opinię
- Raty 0% możliwe od 2000PLN
-
oblicz ratę
Opis
Rower TREK Madone SLR 7 Dark Prismatic 2022
Madone SLR 7 Disc jest ultralekki, nieprawdopodobnie szybki i gwarantuje super-płynną jazdę. Ten rower szosowy z włókna węglowego został wyposażony w naszą najnowszą, aerodynamiczną ramę OCLV Carbon Serii 800, regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej, hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniające siłę i kontrolę nad hamowaniem w każdych warunkach pogodowych oraz nowy bezprzewodowy napęd Shimano Di2 gwarantujący szybką i niezawodną zmianę biegów.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli... - Prędkość jest dla Ciebie ważna i chcesz naszej najlepszej ramy aerodynamicznej z nowym sterowanym elektronicznie napędem Shimano Di2, który pracuje niewiarygodnie szybko i niezmiennie w każdych warunkach.
Użyte technologie - Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z aerodynamicznym profilem rur Kammtail Virtual Foil, wygładzający nierówności podłoża rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej oraz ukryte prowadzenie linek i przewodów. Nowy sterowany bezprzewodowo napęd 2x11 Shimano Ultegra Di2, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, przystosowane do montażu bezdętkowego koła Bontrager Aeolus Pro 51 z włókna węglowego, a także regulowana, aerodynamiczna kierownica i wspornik kierownicy.
Ostatnie słowo - Madone SLR to nasza najlepsza i najbardziej aerodynamiczna rama, jednak ten model najbardziej wyróżnia się elektroniczną zmianą przełożeń. Nowa sterowana bezprzewodowo grupa Ultegra Di2 zapewnia wyjątkowo szybką i niezawodną zmianę biegów, a to ma ogromne znaczenie, gdy pędzisz ku mecie.
Dlaczego je pokochasz?
- Włókno węglowe OCLV Serii 800 to najlżejszy materiał jaki kiedykolwiek opracowaliśmy. Z nim Madone jedzie szybciej w każdym terenie i w każdych warunkach
- Nowy bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje najszybszą, najpłynniejszą i najbardziej responsywną zmianę biegów w historii
- Regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej pozwala dopasować stopień pochłaniania wstrząsów wedle uznania i wyposażony jest w elastomer zapewniający płynne, kontrolowane i stabilne odbicie
- Oddzielna kierownica i mostek z aerodynamiczną płytką czołową z włókna węglowego zapewniają rozbudowaną możliwość regulacji, bez poświęcania aerodynamiki
- Dzięki wzorom malowania Madone Project One ICON ten najwyższej klasy rower wyścigowy to prawdziwe dzieło sztuki
Dane techniczne
*Jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama z widelcem
- Rama Włókno węglowe OCLV Serii 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej, ukryte prowadzenie linek i przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, zgodna z Duo Trap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Widelec Madone KVF w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, ukryte prowadzenie linek i kabli, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
Koła
- Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 51, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 51, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek piasty Shimano na 11 biegów, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x25c
Napęd
- Manetka Shimano Ultegra R8170, 12-biegowa
- Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150, zintegrowana, ciąg dolny
- Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150
- *Korba Rozmiar: 47 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm
Rozmiar: 50, 52 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm
Rozmiar: 54, 56, 58 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm
Rozmiar: 58, 60, 62 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm - Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12-rzędowa
- Łańcuch Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Komponenty
- *Siodełko Rozmiar: 47, 50, 52 Bontrager Aeolus P2 Elite, 155 mm szerokości
Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm - *Sztyca Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56, 62 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem światła, przesunięcie 5 mm, niska
Rozmiar: 58, 60, 62 Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem światła, przesunięcie 5 mm, wysoka - *Kierownica Rozmiar: 47 Trek Madone regulowana aerodynamiczna VR-CF, z włókna węglowego OCLV, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 38cm
Rozmiar: 50, 52 Trek Madone regulowana aerodynamiczna VR-CF, z włókna węglowego OCLV, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 40 cm
Rozmiar: 54, 56, 58 Trek Madone regulowana aerodynamiczna VR-CF, z włókna węglowego OCLV, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: 60, 62 Trek Madone regulowana aerodynamiczna VR-CF, z włókna węglowego OCLV, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 44 cm - Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
- *Wspornik kierownicy Rozmiar: 47, 50, 52, 54 Trek Madone aerodynamiczny, ukryte prowadzenie linek/kabli, 7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: 56, 58 Trek Madone aerodynamiczny, ukryte prowadzenie linek/kabli, 7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: 60, 62 Trek Madone aerodynamiczny, ukryte prowadzenie linek/kabli, 7 stopni, 110 mm długości - Tarcza hamulcowa Shimano MT800, centerlock, 160 mm
- Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Dane techniczne
Materiał ramy | Carbon |
Amortyzacja | Brak |
Amortyzacja - producent | brak |
Typ hamulców | Tarczowe hydrauliczne |
Kolor dodatkowy | Kolorowy |
Kolor główny | Grafitowy |