Rower TREK Slash 9.8 GX AXS T-Type Gen 6 daintree roz. L, XL

Dostępność: Jest
Wysyłka w: 2-5dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
38 499,00 zł 38499.00
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 38 499,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
0
ZT-ROWMTB-182
Kod EAN: 768682629208
Kod producenta: 5303148

Opis

Slash 9.8 GX AXS T-Type to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje doskonałą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo rower wyposażony jest w bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS Transmission, który gwarantuje precyzyjne przerzucanie nawet pod naciskiem.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest agresywny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu, a także długiego skoku, aby pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się zalety bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół.

Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Vivid Select+. Mnóstwo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM GX AXS Transmission, sztyca regulowana Bontrager Line Dropper i zestaw mieszanych kół karbonowych Bontrager Line Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive.

Ostatnie słowo
Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie dobranego zestawu ulepszonych komponentów będą zachwyceni modelem Slash 9.8 GX AXS T-Type. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra.

Dlaczego je pokochasz?
Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania
Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach
Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach, a także gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy
Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości
Możesz dostosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła, a także regulowanym sterom (sprzedawanym oddzielnie)

Specyfikacja techniczna:

Rama z widelcem

  • Rama
    • Rozmiar: S , M, M/L, L
      Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku
    • Rozmiar: XL
      Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku
  • Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku
  • Amortyzator RockShox Vivid Select+, 230 x 65 mm
    Maks. kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony)

Koła

  • Koło przednie
    • Rozmiar: S
      Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali
    • Rozmiar: M, M/L, L, XL
      Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
  • Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali
  • Opona
    • Rozmiar: S , M, M/L, L, XL
      Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50"
    • Rozmiar: M, M/L, L, XL
      Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
  • Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
  • Taśma na obręcz TLR Bontrager
  • Maks. rozmiar opon Rama: 2,50”, Widelec: Patrz specyfikacja producenta

System elektryczny

  • Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)

Napęd

  • Manetka SRAM AXS POD
  • Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, Typ T
  • Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, Typ T, 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości
  • Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA
  • Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa
  • Łańcuch SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa
  • Maks. wielkość zębatki 1x: 34T okrągłe, 32T owalne, min. 28T

Komponenty

  • Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
  • Sztyca
    • Rozmiar: S
      Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości
    • Rozmiar: M, M/L
      Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości
    • Rozmiar: L, XL
      Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
  • Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
  • Chwyty Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą
  • Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości
  • Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze
  • Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm
  • Rozmiar tarczy Maks. rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca

Waga

  • Waga M - 15,65 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
  • Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Dane techniczne

Mężczyzna Tak
Kobieta Tak
Chłopiec Nie
Dziewczynka Nie
Materiał ramy Carbon
Amortyzacja Full
Amortyzacja - producent Rock Shox
Typ hamulców Tarczowe hydrauliczne
Kolor dodatkowy Srebrny
Kolor główny Zielony

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

test

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium