Rower TREK Slash 9.8 GX Matte Battleship Blue roz. XL

Dostępność: Jest
Wysyłka w: 2-5dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
34 679,00 zł
28 499,00 zł 28499.00
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 34 679,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
0
ZT-ROWMTB-0053
Kod EAN: 601842609743
Kod producenta: 5263030

Opis

Slash 9.8 to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest znacznie szybszy niż mogłoby Ci się wydawać. Supersztywna i mocna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie ulepszona technologia zawieszenia od RockShox sprawiają, że ta maszyna o dużym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro oraz odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć wspaniałe chwile podczas wyścigów enduro lub niesamowite przygody. Potrzebujesz lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a wydajność regulowanego zawieszenia jest dla Ciebie ważniejsza niż posiadanie pięknego napędu z górnej półki.

Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z damperem Rock Shox Super Deluxe Ultimate z usprawnionym tłumieniem Thru Shaft, a dodatkowo nowy amortyzator RockShox ZEB z wyjątkowo mocnymi 38 mm goleniami. Napęd SRAM GX Eagle wyposażony w kasetę 10-52 i koła z włókna węglowego Bontrager Line Elite 30 ze 108-zębową piastą Rapid Drive pozwalającą na momentalne przyśpieszenie w kluczowych momentach.

Ostatnie słowo
To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Otrzymujesz do dyspozycji całkowicie nową technologię zawieszenia, przeważnie zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w pakiecie z zupełnie nową ramą. W przypadku Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie – a więc naprzód!

Dlaczego je pokochasz?
Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy
Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę
Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół
Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu

Specyfikacja techniczna:

Rama z widelcem

  • Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku
  • Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
  • Amortyzator NOWOŚĆ RockShox Super Deluxe Ultimate, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie Thru Shaft, 230 x 62,5 mm
  • Maks. kompatybilny skok widelca 180mm (596mm axle-to-crown)

Koła

  • Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
  • Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm
  • Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
  • Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm
  • Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
  • Obręcz Bontrager Line Elite 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready
  • Opona
    • Rozmiar: S, M, M/L, L, XL
      Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
    • Rozmiar: S, M, M/L, L, XL
      Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
  • Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
  • Taśma na obręcz Bontrager TLR
  • Maks. rozmiar opon Frame: 29x2.50" Fork: See manufacturer

Napęd

  • Manetka SRAM GX Eagle, 12-rzędowa
  • Przerzutka tylna SRAM GX Eagle
  • Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości
  • Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA
  • Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy
  • Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-rzędowa
  • Maks. wielkość zębatki Max: 34T, Min 28T

Komponenty

  • Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
  • Sztyca
    • Rozmiar: S
      Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości
    • Rozmiar: M, M/L
      Bontrager Line Elite Dropper, 150mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości
    • Rozmiar: L
      Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości
    • Rozmiar: XL
      Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
  • Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
  • Chwyty Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą
  • Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości
  • Stery Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
  • Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe
  • Tarcza hamulcowa
    • Rozmiar: S, M, M/L, L, XL
      SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm
    • Rozmiar: S, M, M/L, L, XL
      SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm

Akcesoria

  • Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy

Waga

  • Waga M - 14.63 kg / 32.26 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
  • Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Dane techniczne

Mężczyzna Tak
Kobieta Tak
Chłopiec Nie
Dziewczynka Nie
Materiał ramy Carbon
Amortyzacja Full
Amortyzacja - producent Rock Shox
Typ hamulców Tarczowe hydrauliczne
Kolor dodatkowy Żółty
Kolor główny Szary

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

test

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium