Rower TREK Slash 9.8 XT lithium grey roz. L, XL
Opis
Slash 9.8 to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest znacznie szybszy niż mogłoby Ci się wydawać. Supersztywna i mocna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie ulepszona technologia zawieszenia od RockShox sprawiają, że ta maszyna o dużym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro oraz odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć wspaniałe chwile podczas wyścigów enduro lub niesamowite przygody. Potrzebujesz lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a wydajność regulowanego zawieszenia jest dla Ciebie ważniejsza niż posiadanie pięknego napędu z górnej półki.
Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z nowym damperem Rock Shox Super Deluxe Ultimate z usprawnionym tłumieniem Thru Shaft, a dodatkowo nowy amortyzator RockShox ZEB z wyjątkowo mocnymi 38 mm goleniami. Napęd Shimano XT z 12 biegami nad wyraz płynnie zmieniający przełożenia za jednym ruchem kciuka oraz koła Line Elite 30 z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid Drive umożliwiającą szybkie przyspieszanie w momentach, w których najbardziej go potrzebujesz.
Ostatnie słowo
To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Otrzymujesz do dyspozycji całkowicie nową technologię zawieszenia, przeważnie zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w pakiecie z zupełnie nową ramą. W przypadku Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie – a więc naprzód!
Dlaczego je pokochasz?
- Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy
- Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
- Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę
- Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół
- Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu
Specyfikacja techniczna:
Rama z widelcem
- Rama Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku
- Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
- Amortyzator NOWOŚĆ RockShox Super Deluxe Ultimate, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie Thru Shaft, 230 x 62,5 mm
- Maks. kompatybilny skok widelca 180mm (596mm axle-to-crown)
Koła
- Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
- Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
- Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
- Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona
- Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” - Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
- Rozmiar: S , M , ML , L , XL
- Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
- Maks. rozmiar opon Frame: 29x2.50" Fork: See manufacturer
Napęd
- Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy
- Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
- Korba Shimano XT M8120 lub e*thirteen, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości
- Wkład suportu Shimano SM-BB52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem
- Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12 speed
- Łańcuch
- Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Shimano XT M8100, 12-rzędowy - Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Shimano Ultegra/XT M8100, 12 speed
- Rozmiar: S , M , ML , L , XL
- Maks. wielkość zębatki Max: 34T, Min 28T
Komponenty
- Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
- Sztyca
- Rozmiar: S
Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości - Rozmiar: M , ML
Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości - Rozmiar: L
Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości - Rozmiar: XL
Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
- Rozmiar: S
- Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
- Chwyty Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą
- Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości
- Stery Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
- Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano XT M8120
- Tarcza hamulcowa
- Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Shimano RT76, na 6 śrub, 180 mm - Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm
- Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Akcesoria
- Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
Waga
- Waga M - 14.56 kg / 32.1 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
- Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Dane techniczne
Mężczyzna | Tak |
Kobieta | Tak |
Chłopiec | Nie |
Dziewczynka | Nie |
Materiał ramy | Carbon |
Amortyzacja | Full |
Amortyzacja - producent | Rock Shox |
Typ hamulców | Tarczowe hydrauliczne |
Kolor dodatkowy | Czarny |
Kolor główny | Czarny |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
test