tel: +48609756656
serwis: +48 663 354 029
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Producent: TREK (przejdź do produktów)

Rower TREK Slash 9.9 XX AXS T-Type Gen 6 daintree

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie
Dostawa od 0,00 zł - Kurier (Polska)

Wysyłka w: Niedostępny
Zapytaj o produkt
Dostępność:
product-availability-module brak
51 999,00 zł
.: 61 999,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Rozmiary mogą różnić się ceną i czasem wysyłki

Wybierz M Brak M/L Brak L Brak XL Brak

Kod producenta: 5303301

Kod produktu: ZT-ROWMTB-323

Kod kreskowy: 768682507728

sprawdź raty zero
Oblicz ratę w Leasingu

Cechy produktu

Rowery

Materiał ramy Carbon
Amortyzacja Full
Amortyzacja - producent Rock Shox
Typ hamulców Tarczowe hydrauliczne
Kolor dodatkowy Grafitowy

główne

Kolor główny Zielony

Udogodnienia

SuperOferta

Slash 9.9 XX AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się przez każdy teren. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje doskonałą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo posiada najlepszy bezprzewodowy napęd SRAM XX AXS Transmission, który zapewnia precyzyjne przerzucanie nawet przy znacznym obciążeniu.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Chcesz mieć najlepszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Potrzebujesz maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zachwyca zwinnością, a także przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, ale chcesz także z łatwością wrócić z powrotem na górę.

Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Vivid Ultimate. Napęd SRAM XX Eagle AXS Transmission zapewnia bezprzewodowe przerzucanie, które zawsze działa płynnie niezależnie od obciążenia, a regulowana sztyca Bontrager Line Dropper zapewnia przestrzeń do zmiany pozycji. Mieszane koła karbonowe Bontrager Line Elite 30 do zastosowań bezdętkowych, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, z piastą Rapid Drive zapewniają wszechstronność w każdych warunkach.

Ostatnie słowo
Dla osób, których interesuje tylko to, co najlepsze, Slash 9.9 XX AXS T-Type to spełnienie marzeń. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra.

Dlaczego je pokochasz?
Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania
Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach
Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach, a także gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy
Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości
Możesz dostosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła, a także regulowanym sterom (sprzedawanym oddzielnie)

Specyfikacja techniczna:

Rama z widelcem

  • Rama
    • Rozmiar: M, ML, L
      Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku
    • Rozmiar: XL
      Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku
  • Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
  • Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm
  • Maks. kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony)

Koła

  • Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
  • Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali
  • Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
  • Opona
    • Rozmiar: M, ML, L, XL
      Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
    • Rozmiar: M, ML, L, XL
      Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50"
  • Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
  • Taśma na obręcz TLR Bontrager
  • Maks. rozmiar opon Rama: 2,50", Widelec: Patrz dane producenta

System elektryczny

  • Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)

Napęd

  • Manetka
    • Rozmiar: M, ML, L, XL
      SRAM Eagle AXS, bezprzewodowa, 12 biegów
    • Rozmiar: M, ML, L, XL
      SRAM AXS POD Ultimate, ze sztycą regulowaną
  • Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, Typ T
  • Korba SRAM XX Eagle, T-Type, DUB, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości
  • Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA
  • Kaseta SRAM Eagle S-1297, Typ T, 10-52, 12-rzędowa
  • Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów
  • Maks. wielkość zębatki 1x: 34T okrągłe, 32T owalne, min. 28T

Komponenty

  • Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
  • Sztyca
    • Rozmiar: M
      RockShox Reverb AXS, 150 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 440 mm długości
    • Rozmiar: ML, L, XL
      RockShox Reverb AXS, 170 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 480 mm długości
  • Kierownica i wspornik (zintegrowane) Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 35 mm
  • Chwyty Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą
  • Stery Zintegrowane łożyska maszynowe, 1-1/8" góra, 1,5" dół, zgodność z miski do regulacji kąta
  • Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Ultimate
  • Tarcza hamulcowa SRAM na 6 śrub, 200 mm
  • Rozmiar tarczy Maks. rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca

Waga

  • Waga M - 15.68 kg / 34.57 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
  • Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Jaki jest Twój wzrost?

Aby zmierzyć wzrost, stań prosto, na boso, przy ścianie. Twoje plecy, kostki, barki oraz głowa powinny do niej przylegać. Patrz na wprost, umieść książkę lub linijkę na głowie i dociśnij do ściany. Książka lub linijka powinny być ułożone równolegle względem podłogi. Oznacz miejsce, gdzie dotyka ściany. Odległość od zaznaczonego punktu do podłogi to Twój wzrost.

Jaka jest Twoja wewnętrzna długość nogi?

Jak mierzyć: Stań na boso z plecami przy ścianie. Umieść miarkę między nogami. Przysuń ją oburącz do kroku, trzymając podobnie jak siodło. Sprawdź odległość od krawędzi górnej miarki do podłogi - oto Twoja wewnętrzna długość nogi. Ma ona ogromne znaczenie podczas wyszukiwania rozmiaru roweru, więc mierz dokładnie.

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz