Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Administratorem danych osobowych jest PAPIEŻ PRZEMYSŁAW EMINENT. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
![product-availability-module product-availability-module](/userdata/public/availabilities/1.png)
Wybierz wariant produktu:
Rozmiary mogą różnić się ceną i czasem wysyłki
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod producenta: 5324441
Kod produktu: ZT-ROWMTB-474
Kod kreskowy: 197216080169
Cechy produktu
Rowery
główne
Supercaliber SLR 9.9 XX AXS to superlekki rower górski XC wyposażony w najwyższej klasy części idealne na wyścigi.
Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i wykonana z najwyższą starannością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki czemu cieszysz się z potrzebnej Ci sztywności, a jednocześnie piórkowej masy. Trasy XC stają się trudniejsze z każdym rokiem i dlatego wyposażony jest w widelec amortyzowany o 110 mm skoku oraz zawieszenie tylne IsoStrut o 80 mm skoku,7 które pochłaniają nierówności bez uszczerbku na wydajności pedałowania. Całości dopełniają koła z włókna węglowego, karbonowy kokpit i najlżejszy montowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Celujesz w podium. Szukasz niesamowicie lekkiej, wyjątkowo sprawnej maszyny XC sprawdzonej w wyścigach na całym świecie. Chcesz pędzić po podjazdach, frunąć do mety i jechać komfortowo dzięki nowemu zawieszeniu tylnemu IsoStrut o 80 mm skoku. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najbardziej zaawansowany układ włókna węglowego o wysokiej sztywności dostępny w naszych rowerach górskich.
Użyte technologie
Lekka jak piórko rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego SLR OCLV Mountain o wysokiej sztywności. Widelec amortyzowany o skoku 110 mm RockShox SID SL Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger Race Day oraz zawieszenie tylne o skoku 80 mm IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe, oba blokowane za pomocą manetki. Superlekki, w pełni bezprzewodowy 12-biegowy elektroniczny napęd SRAM XX SL AXS, koła z włókna węglowego Bontrager Kovee RSL, zintegrowana kierownica/mostek z włókna węglowego Bontrager RSL, sztyca regulowana Fox Transfer SL i 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Ultimate.
Ostatnie słowo
Supercaliber SLR 9.9 XX AXS powstał z myślą o wyścigach i ma iście mistrzowskie korzenie. Otrzymujesz naszą najlepszą ramę do XC full suspension wręcz ociekającą w karbonowe części oraz najlżejszą sterowaną bezprzewodowo grupę SRAM, która nigdy się nie poddaje.
Dlaczego je pokochasz?
Otrzymujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm oraz mniej agresywną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC
Dzięki niesamowicie lekkiej, sztywnej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie
Z IsoStrut zyskujesz łatwe w regulacji, świetnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza wydajności podczas ostrych podjazdów
Brak łączników piwotów zmniejsza wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności
Najwyższej klasy części, takie jak widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate i mocowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX SL AXS zapewniają przewagę w osiągach
Nie ma drugiego takiego roweru
Wyjątkowa konstrukcja ramy Supercaliber porzuca elementy tradycyjnego zawieszenia, dzięki czemu waży mniej, ma mniejsze wymagania konserwacyjne i większą sztywność poprzeczną. IsoStrut łączy ramę główną z widełkami górnymi bez zawiasów, zapewniając 80mm skoku tylnego koła. Konstrukcja ta zapewnia wyjątkowe połączenie efektywności, trakcji oraz pochłaniania chroniącego przed zmęczeniem, dzięki któremu rowerzysta zachowuje świeżość i kontrolę.
IsoStrut
Wbudowane zawieszenie IsoStrut daje dokładnie tyle skoku, ile potrzeba dla zachowania kontroli. Umożliwia pełną regulację, jak standardowy damper, ale nie wiąże się z dodatkową masą jak rower full suspension.
Włókno węglowe OCLV Mountain SLR
Supercaliber SLR to lekka rama stworzona na Mistrzostwa Świata. Pozbyliśmy się zbędnych gramów dzięki zastosowaniu włókna węglowego o wyższym module sprężystości, który umożliwia użycie mniejszej ilości materiału, a także poprzez pominięcie wewnętrznych rurek do prowadzenia przewodów, maksymalizując redukcję masy.
Rower musi mieć pedały
Ten rower nie ma fabrycznie zamontowanych pedałów, ponieważ lepiej będzie Ci dobrać własne. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy. Potrzebujesz pedałów stworzonych do wyścigu? Polecamy pedały zatrzaskowe MTB zwiększające kontrolę i skuteczność.
Specyfikacja techniczna:
Rama z widelcem
- Rama Włókno węglowe SLR OCLV Mountain, IsoStrut, uniwersalny hak UDH, 80 mm skoku
- Widelec RockShox SID SL Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger Race Day, zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku
- Amortyzator Trek IsoStrut, RockShox SIDLuxe, 2-pozycyjne tłumienie z manetką
- Maks. kompatybilny skok widelca 120mm, min. 100mm
Koła
- Koło przednie Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
- Koło tylne Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
- Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona Pirelli Scorpion XC, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Team Edition Pro Wall, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,20"
- Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
- Taśma na obręcz Bontrager TLR
- Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,40", Widelec: Patrz dane producenta
System elektryczny
- Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)
Napęd
- Przerzutka tylna SRAM XX SL Eagle AXS, Typ T
- Korba
- Rozmiar: S, M
SRAM XX SL Eagle, T-Type, DUB, zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości - Rozmiar: ML, L, XL
SRAM XX SL Eagle, T-Type, DUB, zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości
- Rozmiar: S, M
- Wkład suportu SRAM DUB, 92 mm, PressFit
- Kaseta SRAM Eagle S-1299, Typ T, 10-52, 12-rzędowa
- Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów
- Maks. wielkość zębatki 1x: 38T, minimum 30T
Komponenty
- Siodełko Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm
- Sztyca
- Rozmiar: S, M
Fox Transfer SL, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, 31,6 mm - Rozmiar: ML, L, XL
Fox Transfer SL, skok 150 mm, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, 31,6 mm
- Rozmiar: S, M
- Kierownica i wspornik (zintegrowane)
- Rozmiar: S, M, ML
Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 70mm - Rozmiar: L
Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 80mm - Rozmiar: XL
Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 90 mm
- Rozmiar: S, M, ML
- Stery FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5"
- Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate
- Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm
- Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 160mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca
Waga
- Waga M - 9.71 kg / 21.41 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
- Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Jaki jest Twój wzrost?
Aby zmierzyć wzrost, stań prosto, na boso, przy ścianie. Twoje plecy, kostki, barki oraz głowa powinny do niej przylegać. Patrz na wprost, umieść książkę lub linijkę na głowie i dociśnij do ściany. Książka lub linijka powinny być ułożone równolegle względem podłogi. Oznacz miejsce, gdzie dotyka ściany. Odległość od zaznaczonego punktu do podłogi to Twój wzrost.
Jaka jest Twoja wewnętrzna długość nogi?
Jak mierzyć: Stań na boso z plecami przy ścianie. Umieść miarkę między nogami. Przysuń ją oburącz do kroku, trzymając podobnie jak siodło. Sprawdź odległość od krawędzi górnej miarki do podłogi - oto Twoja wewnętrzna długość nogi. Ma ona ogromne znaczenie podczas wyszukiwania rozmiaru roweru, więc mierz dokładnie.
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.