Rower TREK Domane SLR 7 Metallic Red Smoke to Blue Smoke Fade Gen 4
Opis
TREK Domane SLR 7 Metallic Red Smoke to Blue Smoke Fade Gen 4
Domane SLR 7 to wyjątkowo lekki długodystansowy rower szosowy z włókna węglowego, z wysokiej klasy częściami, stworzony do szybkiej i sprawnej jazdy. Otrzymujesz naszą najlepszą ramę z włókna węglowego OCLV z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, całkowicie nowy bezprzewodowy elektronicznie sterowany napęd Shimano Ultegra Di2 umożliwiający precyzyjną zmianę biegów oraz koła z włókna węglowego OCLV. Ponadto model ten posiada łatwo dostępny schowek na niezbędne rzeczy do jazdy oraz uniwersalny prześwit na opony 38c, który pozwoli lekko sunąć po nierównych drogach i lekkim szutrze.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz roweru dającego prawdziwą przewagę, dzięki któremu pomkniesz na przejażdżkach grupowych, będziesz szybko jechać podczas długich dni wyścigów i kontynuować jazdę, gdy asfalt zmieni się w żwir. Szukasz najbardziej zaawansowanej długodystansowej ramy rowerowej z dodatkową korzyścią bezprzewodowego sterowanego elektronicznie napędu Di2 zapewniającego pewną i skuteczną zmianę biegów niezależnie od warunków.
Użyte technologie
Ultralekka i ulepszona rama z widelcem z włókna węglowego OCLV serii 800 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, zintegrowanym wewnętrznym schowkiem i mocowaniami na górnej rurze. Ma sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Ultegra Di2, mocne hamulce tarczowe flat mount, koła z włókna węglowego Aeolus Pro 37 i kierownicę Bontrager Pro IsoCore ograniczającą wibracje z drogi o 20% względem standardowej kierownicy z włókna węglowego.
Ostatnie słowo
Nasza najwyższej klasy rama z włókna węglowego Domane i precyzyjna zmiana przełożeń, którą daje wyłącznie bezprzewodowa grupa Shimano Di2. Otrzymujesz technologię, która zapewnia prawdziwą przewagę w zakresie komfortu, niezawodności i szybkości podczas całodziennych przygód, jazdy w grupie lub długich wyścigów.
Dlaczego je pokochasz?
Elegancka, całkowicie nowa rama z włókna węglowego OCLV serii 800 oszczędza wagę i zapewnia większą prędkość swobodną dzięki zaktualizowanym kształtom rur Kammtail.
Bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje najszybszą, najpłynniejszą i najbardziej responsywną zmianę biegów w historii.
Wygładzający trasę tylny rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, aby zapewnić komfort podczas najdłuższych przejazdów i najcięższych dni wyścigu.
Elegancki wewnętrzny schowek zapewnia wszechstronne miejsce do przechowywania narzędzi i sprzętu, a mocowania na górnej rurze pozwalają schludnie zamocować torbę na całodzienne przygody.
Rama z widelcem
- Rama Włókno węglowe OCLV Serii 800, rozdzielacz IsoSpeed, zintegrowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Widelec Domane SLR z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, haki z włókna węglowego, oś przelotowa 12 x 100 mm
- Dopasowanie ramy Endurance
Koła
- Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
- Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, bębenek 11/12-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm
- Zacisk przedni Bontrager Switch thru axle, removable lever
- Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
- Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700x32c
- Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
- Taśma na obręcz Taśma do obręczy Bontrager Aeolus XXX
- Maks. rozmiar opon 38c bez błotników, 35c z błotnikami
Napęd
- Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa
- Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny
- Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2
- Korba
- Rozmiar: 47
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165mm - Rozmiar: 47
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm - Rozmiar: 50, 52
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm - Rozmiar: 54, 56
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm - Rozmiar: 58, 60, 62
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 175 mm
- Rozmiar: 47
- Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
- Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-34, 12-rzędowa
- Łańcuch Shimano Ultegra/XT M8100, 12-rzędowy
- Maks. wielkość zębatki 2x: 52/36
Komponenty
- Siodełko
- Rozmiar: 47, 50, 52
Bontrager P3 Elite, krótki nos, 155 mm szerokości - Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62
Bontrager P3 Elite, krótki nos, 145 mm szerokości
- Rozmiar: 47, 50, 52
- Sztyca
- Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56
Sztyca z włókna węglowego Domane, formowanie KVF2, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm - Rozmiar: 58, 60, 62
Sztyca z włókna węglowego Domane, formowanie KVF2, przesunięcie 20 mm, długość 320mm
- Rozmiar: 47, 50, 52, 54, 56
- Kierownica
- Rozmiar: 47
Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 38 cm - Rozmiar: 50, 52
Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 40 cm - Rozmiar: 54, 56
Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 42 cm - Rozmiar: 58, 60, 62
Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 44 cm
- Rozmiar: 47
- Taśma na kierownicę Owijka Bontrager Supertack Perf
- Wspornik kierownicy
- Rozmiar: 47
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 70 mm długości - Rozmiar: 50
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości - Rozmiar: 52, 54
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości - Rozmiar: 56, 58
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości - Rozmiar: 60, 62
Bontrager RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości
- Rozmiar: 47
- Tarcza hamulcowa Shimano MT800, centerlock, 160 mm
- Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu
Akcesoria
- Ładowarka Z kablem do ładowania
- Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
Waga
- Waga 56 – 7,89 kg / 17,41 funta
- Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Dane techniczne
Mężczyzna | Tak |
Kobieta | Tak |
Chłopiec | Nie |
Dziewczynka | Nie |
Materiał ramy | Carbon |
Amortyzacja | Brak |
Amortyzacja - producent | brak |
Typ hamulców | Tarczowe hydrauliczne |
Kolor dodatkowy | Niebieski |
Kolor główny | Czerwony |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
test