Masz system tubeless a dziura jest na tyle duża że nie zalało inie zakleiło dziury?
Oczywiście zawsze możemy zdjąć koło, oponę, włożyć dętkę i napompować... ale co jeśli jesteśmy na zawodach i nie chcemy tracić czasu???
Z pomocą przychodzi Sahmurai SWORD. 2 małe przystawki wkładane w kierownicę zamiast zaślepek:
- Karbowany trzpień do przeczyszczenia dziury/przecięcia
- Specjalna igła z zaczepionym warkoczykiem z specjalnego materiału.
W momencie gdy łapiemy panę, system płynu nie zakleja, a jeszcze jest powietrze:
- 1. zatrzymujemy się
- 2. wyjmujemy zaślepki z kierownicy.
- 3. jednym palcem trzymamy dziurę by powietrze uciekało.
- 4. Trzpieniem przeczyszczamy dziurkę
- 5. wkładamy igłę z warkoczykiem
- 6. przytrzymując go do opony wyciągamy igłę tak, by warkoczyk został w oponie.
- 7. pozostałe powietrze i reszta płynu zaleje i uszczelni oponę.
- 8. jeśli uleciało zbyt dużo powietrza - pompeczką lub gazem, dopompowujemy.
- 9. Gaz do dechy - warkoczyk, pomimo że wystaje - nie wyleci - bez obaw.
W domu na spokojnie można dociąć warkoczyk lub go wyjąć i podkleić łatkami lub wymienić oponę.
Z doświadczenia wiemy że na takim warkoczu dociętym, można przejechać sporo kilometrów.